tisdag 25 september 2012

Rädslor och ömmande muskler

Jag har inte bloggat på länge nu. Det beror på att min kära papps har varit här och hälsat på i helgen, så datorn har prioriterats ner. Vi har haft en mysig helg med god mat, utflykter till spännande stadsdelar och hemmamys med helgfilmer.

Idag däremot har jag, som rubriken antyder, trotsat mina rädslor och klättrat omkring i grottor. Det var svindlande svårt och fruktansvärt skrämmande. Jag har odlat min höjdskräck och upptäckt att så fort jag kommit upp några meter över marken är jag värdelös. Jag överdriver inte. Jag trodde inte att det skulle vara så illa som det var, men det var det. Jag har klättrat över klippor i smala gångar, kravlat mig under stenblock och desperat klängt mig över stup.

Jag är glad att jag lever. Kommer mer bloggning efter denna vecka och kommande prov. Jag lovar!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar