tisdag 11 september 2012

Spännande

Jag har fått ett mystiskt paket från Malaysia mitt i allt pluggande...
Spännande, om man helt enkelt ser bort från det faktum att jag vet vad det är, eftersom jag själv har beställt det därifrån. Jag har köpt AWESOME linser från Pinkyparadise.com.
Detta är färgade linser så klart, och en sorts linser jag har drömt om att testa. Jag har gjort efterforskningar i omgångar och under de senaste månaderna, och jag kan bara konstatera att det är så roligt!

Det är cirkellinser, alltså linser då färgen är större än själva iris. Än så länge har jag ingen bild på dem, men jag har provat en liten stund, trots att jag egentligen inte skulle, och de är awesome.

Jag har köpt ett rosa par, ett grönt par och ett brunt par med spetsmönster. Inte nog med att man kan få tag på cirkellinser om man beställer utomlandsifrån, utan man får dessutom betydligt roligare mönster.

Det häftiga är ju inte bara linserna utan att jag har fått post från Malaysia. Hur awesome är inte det! Allting är bara så snitsigt att jag blir helt lycklig på insidan. Jag kan inte vänta på att få testa ytterligare ett par. Jag har smygtestat de rosa idag, så imorgon får jag testa de andra två.
Roligt!
Ser fram emot det.
Imorgon gäller alltså linser, försöka ta kort och blogga, plugga och tvätta järnet. Heja Kim!

Här kommer några bilder på de snitsiga förpackningarna, linshållarna och vårt köksbord på ett hörn, för de som är intresserade av det.




1 kommentar: