måndag 17 september 2012

Första sjukdagen

Ja! Då var första dagen jag var sjuk i skolan. Det känns rent ut sagt inte alls jättebra, men ändå helt okej på något sätt.
Jag har spenderat dagen med att ha tråkigt, och under tiden tittat på amigurumis och pärldjur på internet. Jag har hunnit med att prata med Moa lite per sms och facebook och även hört efter med Linnea hur mycket jag missat på en dag, och insett att det är rätt mycket.

Så här på kvällskvisten har jag passat på att ta ett bad, duscha med balsam för en gångs skull, testa ett prov från garniér som sved i ansiktet och väntat på att älskling är försenad.
Det mer produktiva jag har lyckats är att jag har tänkt på att jag borde kolla lite på mina studier, men struntat i det, bloggat en massa och spammat ut det på facebook, trots att ingen läser det och till sist har jag också målat naglarna.

Tack Holmberg för den BÄSTA MÖSSAN EVER!


Mina naglar.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Yay! :D Jag menade dock mina facebookstatusar ;) Tror det är många som hoppar över dem i förbifarten! Känner mig som en liten skurk som gör reklam för min blogg på facebook :o

      Radera