torsdag 13 september 2012

Spännande linser

Här kommer det! Bilderna på mig och mina sjukt snitsiga linser, som jag ännu inte vant mig vid att visa mig med "in public" så att säga.
Det är så coolt att jag dör inombords av lycka! Det är så underbart roligt. Jag kommer nu att spamma sönder denna bloggen med bilder på mig själv. Mest för att jag tog hur många som helst, eftersom jag inte ser hur de kommer se ut i kameran, och sen kunde jag inte välja. Inte bra detta med att ha svårt att välja saker. Beslutsångest tror jag bestämt att det kallas.











3 kommentarer:

  1. " Leende guldbruna ögon har jag föräskat mig i......." Men vart tog de vägen???

    SvaraRadera
  2. "Så blå kan de aldrig mer bli" så att säga.
    De är kvar under :P Jag har inte permanentat ögonen mamma, det är linser, de går att ta av och på när jag känner för det.

    SvaraRadera
  3. du är lika fin..både med o utan "guldbruna" ögon..o väldigt duktig att fota..Kram

    SvaraRadera