fredag 21 september 2012

Till Viktor

Min pappa är här och hälsar på!
Mysigt är det, för jag har saknat min pappa. Nästa helg får jag träffa min mamma och Lennart också.
Just nu saknar jag dock min älskling som är hemma i Hedemora.
Han har varit där i ca. 24 timmar nu, så jag känner mig lite så där lagom töntig, men jag saknar honom lik förbannat.

Jag är medveten om att jag är en dryg och krävande flickvän som alltid vill ha koll på min älskling, helst vara med honom och som ringer och säger att jag saknar honom ca. 3 gånger per dag.
Jag är ilsken vid en viss tid varje månad, är dålig på att kompromissa, ofantligt dålig på att städa och att hålla ordning och jag är dessutom extremt svartsjuk.
Var jag kille skulle jag definitivt inte vara tillsammans med mig själv.

Självklart har jag positiva sidor också, men det har liksom ingen mening i det här inlägget.

Det jag vill ha sagt är i alla fall att jag älskar dig så gränslöst Viktor, för att du kan acceptera och stå ut med mina fel och brister och älska mig oavsett.

Puss på dig <3


2 kommentarer:

  1. Det är jobbigt att sakna någon men nyttigt :) Jag saknar dig Kim!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! :) Saknar dig med Karin! Hinner vi ses något i helgen tror du? Åker ju hem på körrep! ;)

      Radera