torsdag 20 september 2012

Åter Skola

Jag börjar ni närma mig det åtrovärda stadium som kallas "frisk". Långsamt med små försiktiga tassande steg är jag på väg dit, samtidigt som jag försöker undvika de faror som lurar längs vägen.
Jag har ju en historia av att nya förkylningar lurar bakom varje hörn och hoppar på mig som en flock hungriga vargar.

Detta innebär att jag har återgått till min vanliga rutin att gå till skolan varje dag. Detta innebär en massa plugga ikapp och mindre tid till att blogga. Tyvärr.
Jag tycker ju faktiskt att det är askul.
Nu väntar jag på att min papps ska komma hit. Alldeles strax ska jag hämta hit honom från flygplatsen i Kallinge.

Just nu sitter jag här med min virkning, som förhoppningsvis ska bli en mössa och väntar på att klockan ska gå några minuter till så att jag kan sätta mig i bilen och åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar