söndag 2 september 2012

Test av självutlösare

Jag fick en självutlösare till kameran, men jag har ju inte hunnit med att testa den, så jag gjorde det idag!
Nu kommer jag bomba världen med bilder på mig själv mahaha!
Eller så kommer jag inte göra det. Vi får se hur det blir helt enkelt. Den fungerar i alla fall bra, och även om jag glömt ändra fokuspunkt på kameran så att det inte är 100% skarpt, så tycker jag ändå att jag ser någorlunda bra ut på denna bilden.
Jag har på mig grå linser också, om ni som känner igen mig skulle tycka att jag ser sjukt freaky ut.
Jari brukar rycka att jag ser ut som en varulv i dessa, så ja. Ett lyckat köp då skulle jag väl kunna sumera det som! För er som funderar på att testa färgade linser, gör det! Det är så roligt att kunna byta ögonfärg.
Men se till att ha recept först, så ni inte får till exempel skitläskiga klumpar på insidan av ögonlocken som skaver. (Fick se bild på det sist när jag var hos optikern. Inte alls trevligt!)

OMG it's me.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar