onsdag 23 juli 2014

Örhängen

När vi var och lämnade James så var mamma och Lennart precis hemkomna från Riga, där Rumpkullorna precis hade tävlat i körsång. De vann guld för övrigt. Grymt imponerad! Jag kanske ska förtydliga att mamma och Lennart var där som support av alla olika slag, även om du kanske själv misstänkte att Lennart inte är med i rumpkullorna och att mamma inte tävlar i sång. I vilket fall som helst hade de självklart turistat lite och jag fick ett par vackra örhängen med bärnsten och silver från mamma, medan Andreas fick en deodorant från flygplatsen.

På tal om örhängen är jag så sugen på att ta fler hål i öronen, men det kostar pengar och jag är ju så himla rädd för att det ska göra ont. Det här med initiativförmåga och impulsivitet är inte min grej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar