måndag 7 juli 2014

James

James är en otroligt charmig hund på alla möjliga sätt och vis. Hans rynkiga nos, hans eviga grymtande och snörvlande, hans keliga temperament och hans förmåga att kräkas ganska så ofta. Nu kanske ni tror att jag är ironisk när jag säger att han är charmig, men han är jättecharmig faktiskt. Han är vår lilla husgris och mitt eviga foto-objekt. När han är relativt stilla vill säga. Det här med att bli sportfotograf, det kommer nog aldrig att vara min grej. Jag tycker varken om att röra mig med eller utan kamera skulle man kunna säga, och reflexerna är inte riktigt med dem heller. I vilket fall som helst så är James så charmig att jag bara var tvungen att lägga upp några bilder på honom.


Om ni undrar, så håller James här på att äta en död fisk som min kusin och vårat fosterbarn matade honom med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar