måndag 14 juli 2014

Hemma

Jag är hemma nu. Hemma i Karlskrona i vår lägenhet med Andreas, och några gäster. Mammas bil och mammas hund är på besök så vi ska snart kvällspromenera och sen blir det sova. Jag är så oerhört tacksam för tiden på Öland. Tack så mycket till mina underbara föräldrar och alla andra som gjorde mina veckor där superhärliga!

Snart är det dags för Säterstampen igen och bakningen och planeringen är i full gång. Jag ska försöka komma igång med bakningen så snabbt som möjligt, men idag fick det bli lite ledigt, lite städande och rensande. Vi var visserligen duktiga och packade upp packningen redan igår när vi kom hem, men vi ligger fortfarande lite efter i att återställa allting till sin tidigare standard, eller vad man nu ska säga. Jag har inte sovit så bra som jag skulle önska de senaste dagarna, och jag vet verkligen inte varför. Jag har känt mig orolig i kroppen på senare tid. Förhoppnings vis är allt på grund utav sömnen, som jag hoppas snart bli bättre. Imorgon ska jag i alla fall ska jag i alla fall baka kakor!

Sista dagen innan vi åkte neråt åkte vi till Ormöga kamelfarm för att rida kamel och klappa på djur, så här kommer lite bilder därifrån.

Små grisbarn!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar