måndag 23 juni 2014

Hemmafru-sysslor

Jag har städat för jag är en bäst-hemmafru. Jag har putsat diskbänken, kakelplattorna, spisen och putsat bort lite smuts från skåpen.


Jag har också städat toaletten, putsat av hela min hylla, spegeln och handfatet. SuperKim!


För alla andra kanske det är helt normalt att göra de här sakerna regelbundet, men för mig så är det något sällsynt. Jag är så himla stolt, allt känns så himla bra, och det känns mycket fräschare överallt! Då jag har haft problem med orken tack vara min dåliga sömn, så är det sällan jag tar mig tid att göra såna här saker regelbundet då jag lägger all min energi på skolan. Jag städar mer ytligt i vanliga fall, men nu är det grundligt och rent och jag förbannar människan som kom på att man skulle göra vita toaborstar. Varför finns det vita toaborstar? Det är som om de vill att det ska kännas äckligt och ofräscht att städa toaletten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar