onsdag 18 juni 2014

Att spela

Jag saknar att spela. Jag saknar det sociala med att spela. Vi har fortfarande begränsat internet och det nya blir försenat ytterligare, så jag får verkligen inte spela, men jag är så sugen. Att se Dota-finalen i torsdags gjorde verkligen inte saken bättre. Jag vill spela Dota 2, Guildwars 2 eller Diablo 3. Typ nu. Jag har inte spelat på så länge, och jag är dessutom helt ledig. 

Vi har beställt ADSL-nät från telia. Vi var beredda på att få vänta två veckor, och det kändes fortfarande helt okej när de skickade mail om att det skulle bli försenat ytterligare en vecka. De veckorna har gått och i tre dagar har de sagt "internet bli inkopplat imorgon". Idag ringde Andreas till dem och de sa att de behöver ytterligare utrustning för att installera. På måndag. Jag måste dessutom sitta hemma och mossa hela dagen på måndag från kl. 8 - 17. Det är en arbetsdag. Suck. Dessutom har jag fått en ny infektion i visdomstanden och jag börjar bli förkyld, vilket gör mig på dåligt humör. Stackars människa som ska komma hit från telia. 

</3. Telia. Jag älskar inte dig längre. Det är inte du... Jo det är du! Fuck you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar