lördag 19 januari 2013

Helg

Äntligen är det helg. Jag har haft en olustig känsla i kroppen ända sedan jag kom hem efter jullovet, och den har vägrat att försvinna. Idag är jag åter igen sjuk, men äntligen känns det bättre inombords, eller hur jag nu ska uttrycka mig.
Jag gick upp, kunde känna lukten av hemma och det kändes hemtrevligt mitt i allt kaos av ostädat. Eftersom Viktor har pluggat inför sin tenta, och jag har varit sjuk och pluggat, så har det blivit lite dåligt med städningen.
Han har sagt att han ska försöka städa nu i helgen, och jag ska plugga för fullt. Jag har ju varit en del sjuk, så jag ska plugga ikapp nu i helgen. I vilket fall som helst känns allt rätt bra ändå och jag ser fram emot nästa vecka när jag ska bli frisk som en nötkärna och vara ikapp i alla ämnen.

Jag funderar på att köpa ett just dance-spel till mitt wii så att jag kan komma igång lite. Jag saknar att dansa, och jag behöver röra lite på mig. Jag ska försöka få råd med det nästa månad om jag får lite pengar över efter alla räkningar, mat och tågkort, men vi får se hur det går. Det verkar riktigt roligt faktiskt!

Nu är det dags att plugga järnet! Woop woop.

En bild från min telefon som jag tog på vägen hem från skolan. Jag har märkt att min datorskärm är mycket ljusare än min telefonskärm, så de bilder som jag redigerat på telefonen blir jätteljusa, men det duger. Jag kanske borde försöka fixa det men... nej. Det får vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar