måndag 8 oktober 2012

Nya skor

Unnade mig ett par nya glasögon och ett par nya skor idag. Ett par glasögon från ray-ban med reflexfritt glas för 1599kr är väl ingen dum deal?
Klart det är dyrt med glasögon, men det vissta jag ju sedan innan.

Skorna gav jag 524kr för (för två par alltså), och det är väl inte heller illa pinkat. Jag passade även på att köpa nya saker, som jag blev tvungen att slänga i säkerhetskontrollen, och jag tror jag kan ha köpt den bästa ansiktskräm jag någonsin haft. Ansiktet bara smälter av välbehag.
Har aldrig känt en sådan extrem skillnad på en gång. Huden bara suger i sig och blir "elastisk", återfuktad och fräsch.

Jag har bara använt den en gång, så jag ska inte ropa hej än, men jag återkommer om det.
Här kommer i alla fall bilder på mina nya skor inför hösten.
De kommer från skopunkten och är av ett märke som har ett namn som liknade "gyllene knorren" eller "gyllene grisen", men som nu när jag sprang och kollade visade sig heta: "gyllene gripen" 
Inte långt ifrån, men ändå långt ifrån på något sätt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar