måndag 8 oktober 2012

Fantastisk helg

Förutom slutet på min helg, som jag skrivit ett hatiskt inlägg om, så var min helg fantastisk.
Jag är glad att jag fick träffa flera av mina vänner som det var länge sedan jag träffade och bara prata och ha trevligt. Vi försökte oss till och med på att gå ut där på fredagkvällen.
Jag fick också träffa mina föräldrar och hälsa på i pappas nya lägenhet. En bra och produktiv helg helt enkelt.

När jag åker hem och får sjunga med kören så känns det som om jag är "hemma".
Det är så roligt att sjunga, och ännu roligare är det att sjunga med så fantastiska människor och en sån fantastisk och engagerad körledare.
Nu när jag inte längre har musiken i min vardag uppskattar jag den extra mycket när jag väl får hålla på med den.

Tack för helgen, den var bäst!
Saknar er alla, även er jag inte träffade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar