tisdag 30 oktober 2012

Eyeliner

Jag har köpt en ny eyeliner! Denna gången blev det IsaDoras vattenfasta svarta flytande eyeliner. Innan har jag haft den icke-vattefasta, och varit väldigt nöjd med den, men efter ett tag så började den bli gammal och smula ner under ögonen under dagen. Detta resulterade i att jag hade svart i hela ansiktet. Mycket mysigt indeed, men jag kände ändå att det var dags för förändring.

Nuförtiden sitter min eyeliner som berget och går endast att ta bort med oljebaserad sminkborttagning! Lite krångligt att få till en snygg linje, men med lite övning går det prima. Det jobbiga är att det är svårt att rätta till om man man misslyckas... Det går ju med sminkborttagningen, men problemet är att när det försvinner, händer det liksom i små eyelinerflagor, vilket inte är ultimat om man ska rätta till!

Dock bra. Sitter som berget. Blir snyggt och shiny. End of story.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar