lördag 2 juni 2012

Tack och godnatt

Brukets dag är nu över och jag kryper till sängs hemma hos min underbara pojkväns föräldrar. Mitt ena öga svider en aning från sminket jag nyss envist gnuggade bort, men jag har en sån där mysig "nöjd med livet"-känsla i magen (och nej det är inte för att jag är full!).

När man inte går i skolan längre uppskattar man så mycket mer att träffa ett gäng människor på en och samma plats. Det som förut kändes endast tröttsamt ,och som om man hellre kunde ligga kvar helt ensam i sängen och mysa, känns nu som sjukt kul.
Man skulle nästan kunna säga att jag har blivit förvandlad till, vad många skulle kunna kalla för "social"... damdamdaaaaaaam.

Nej men skämt åsido så har det varit en mycket trevlig kväll så tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar