onsdag 6 juni 2012

Flyttkartong

Det känns som om jag bor i en låda. En sån där som kånkas runt på, och som sedan blir undanstoppad i källaren tills nästa flytt.
Jag har jobbat, övat körkortsteori, sorterar och packat idag. Jag är så trött så att ögonen svider.
En relativt obehaglig känsla måste jag säga.

Så mycket mat känns det inte som det blir nu. Utöver det jag gör orkar jag knappt gå på toaletten, men dock håller jag flitigt uppe med mina dagliga promenader.
Något gott måste det ju föra med sig, även om jag idag bara känner mig uppsvälld, slö, slapp och likgiltig.
Idag blev det i alla fall till kvällsmat den sista halvan utav en burk ravioli. Vissa kanske säger "usch nej!", men jag tycker att det känns okej. Jag tycker till och med att det är gott.
En fin början till min framtida fattiga studenttid.

Godnatt, innan jag svimmar av utav trötthet i denna djungel av flyttkartonger, som en gång var vårt sovrum.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar