måndag 11 juni 2012

Flytt

Vi har nu flyttat. Inte riktigt än officiellt, men tekniskt sett så har vi det. Vi sover, äter och över huvudtaget lever hemma hos mina föräldrar från och med igår.
Detta innebär att internet är tillbaka och att jag åter igen kan fortsätta uppdatera min blogg med diverse innehåll från mitt liv.
Efter allt flyttande och jobbande på McDonald's så känner jag mig lite sliten, men förutom det är det bra. Jag har pms och är grinig på allt och alla, så jag hoppas att ingen tar det personligt.
Imorgon ser jag fram emot att gå på personalfest, och träffa fina Karin, medan Viktor får jobba med att flytta ut resten av våra grejer upp hit till Trädstigen.
Skönt att ha någon som kan vara hemma och fixa.
(Jag vet att jag är sur och truttig just nu Viktor, men försök stå ut denna vecka i alla fall! Kram på dig)

Fotboll på tv:n så "heja sverige!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar