fredag 1 juni 2012

Mobilen

Min mobil är tillbaka! Total lycka.
Tänkte också testa på denna "blogger"-app. Fungerar ju mästerligt. Tror jag. Jag har ju dock en suckish kamera i mobilen och dessutom skriver jag jättelångsamt och jättefel,men det är ju inte appens, eller för den delen telefonens fel.

För alla som inte vet det ville inte min telefon vara med längre när jag försökte uppdatera programvaran, så den dog helt enkelt. Elgigantens support har dock fixat den och nu fungerar den som en... fungerande sak igen!
Jag älskar den här mobilen, och jag älskar att jag kan göra (nästan) allt med den. Ringa går ju faktiskt fortfarande även om det nu finns kameror, mp3-spelare och appar för allt. Till och med för att blogga.
Man får inte vara konservativ!

Vive a la tekniken.

Nu är det i alla fall godnatt och dags att hänge mig åt mitt dagliga kvällsbestyr. Vänta Viktor medan han spelar footballmanager och under tiden lösa min pikatchukub.

Vive a la pikatchukuben!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar