måndag 4 juni 2012

Nattinlägg

Jag är så trött, så idag blir det bara ett kort inlägg. Vi har så smått börjat packa ner våra saker i lådor och det känns nästan redan övermäktigt. Hoppas bara att det känns bättre imorgon.
Då är det bara att ta nya tag om denna flytt ska bli av!

Det har varit en lång dag idag. Har hunnit med två promenader, att umgås ned både Kajsa, Jari och hans dejt. Kul var det.
Jag hängde ned Kajsa och hennes föräldrar och kollade på Karins körkonsert och det var så bra. Lite lycklig blir man ju!
Imorgon så kommer dessutom Kajsa hit en sväng, så det blir mysigt.

Just nu förbereder jag mig för jobb imorgon och dessutom försöker jag febrilt få igång endomondo-appen. Kan den inte bara hitta den j***a satellitj***ln. Man blir ju upprörd, som Lingen hade sagt.

Nu är det i alla fall dags för sängen så att jag tar mig upp imorgon och ev hinner med att plugga lite körkortsteori. Inför provet som jag nästan skiter på mig av att tänka på, och då ska vi inte ens tala om uppkörningen.

Nej, nu tänker vi inte mer på det!
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar