torsdag 14 mars 2013

Svanar

Jag har sett svanbarn, och de är jättesöta! Inte svanbebisar, men svanbarn. De är som svanar, fast de är brunfläckiga. Inte jättehäftigt kanske, men jag har aldrig sett såna förut så jag är nöjd och glad.
Det vackra vårvädret gjorde ju inte saken sämre.

Tyvärr så har det vackra vårvädret tyvärr dött på grund utav en attack av snöoväder från Tyskland, så nu är det ingen vår längre. Så den vackra dagen ni ser på bilderna "is no more" så att säga.

Jag har ingenting emot vinter, men jag gillar inte växlande väder. Växlande väder är sånt där som bara slår än på händerna hela tiden. Man sträcker sig fram efter den där varma varma våren, för att vädret visar den rakt framför näsan på en, och så slår den än på fingrarna med snö och slask! Varför. Tänk om man kunde lagstifta mot sånt?





Det här var inlägget då jag ville säga "YAY! VÅREN ÄR HÄR!", och så kan jag inte det :PPPppPPppPPpPPPPPppPPP.
Och nej! Jag kan inte släppe PPppPPppPPPPpPPppPppppp skämten, för jag tycker att de är roligare när de är JÄTTEgamla och JÄTTEute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar