lördag 2 augusti 2014

Min frukost

Jag måste bara presentera min frukost, som för övrigt är den bästa frukosten i världen. Anledningen att den är så fantastisk är dels vad den består av, men mest vad jag gör utav det. Just nu äter jag naturell yoghurt med flytande honung, vaniljpulver, specialflingor och solrosfrön. Varför heter flingorna specialflingor egentligen? Vem kom på det? Det måste ju bara vara vanliga flingor, förutom att de består av ris och fullkorn. Betyder det att de är de första flingorna efter cornflakes då? Jag äter även en smörgås av något slag, men smörgåsen, eller mackan om man nu får skriva så, är av lite större variation varje morgon.

Det absolut bästa med att vara ledig är att man kan gå upp på morgonen och äta precis vad man vill och precis i vilken takt man vill. Jag är ingen frukostätare. Trodde jag i alla fall tills jag flyttade hemifrån, inhandlade frukost själv och fick äta den vart jag ville. No pressure liksom. Just nu håller jag på att titta igenom Britains new hairdresser, ellernågontingsåntjagkommerinteihåg, på svtplay. Morgnar är numera min vilostund, och jag älskar dem, även om jag spenderar dem själv framför datorn, i de flesta fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar