tisdag 19 augusti 2014

Stockholm

I helgen var jag i Stockholm och hälsade på min moster, Stig, Herman och Nevyn. En trött och sliten Kim som hälsade på hos en trött barnfamilj. Jag skäms för hur trött jag är. Ingen vilja eller initiativförmåga verkar finnas just nu, men det var skönt att komma iväg och hitta på lite saker, och inte bara sitta hemma i Hedemora nu när de flesta av mina vänner rest därifrån.

Resan var i alla fall jättetrevlig och vi pratade, åt sushi, tittade på Marsipulami, spelade TP, åkte på utflykt till Åva och sov väldigt mycket. Eller jag sov väldigt mycket. Föräldrar verkar inte ha den lyxen! Tack för en jättetrevlig helg i alla fall!

Hamstern Superman, eller vad han nu heter. Många namn har han i alla fall!


Vi (barnen) badade och vi (allihopa) matade ankorna med bröd.


Moster bjöd på drinkar till TP!

Hittade den här lilla godingen istället för svamp när vi var ut till Åva och metade fisk som inte fanns och letade svamp som inte heller fanns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar