måndag 5 november 2012

Matlådan som Kim glömde

Idag var min första dag i skolan efter lovet. Den var väldigt trevlig, men ytterst matlös. Glömmer man sin matlåda, som är god och tillfixad, så får man skylla sig själv. 
Jag vägrar betala 50kr för mat när jag har fullgod mat hemma. Nog för att jag registrerar att jag låter jättesnål nu, men så är det bara. Principsak helt enkelt.
Imorgon får jag sköta mig och ta med mig matlådan! Annars blir det smisk.

I söndags så var jag duktig och hjälpte älskling att byte däck på bilen också. Även om jag är en svag och ynklig kvinna, så skruvade jag och hade mig. Även om Viktor ville känna sig lite manlig och känna efter om jag dragit åt alla skruvar tillräckligt hårt, så tyckte i alla fall jag att jag var duktig.
När jag ändå var ute i, för tillfället, inte regnvädret så passade jag på att ta lite bilder. Slänger även med en bild på utsikten från vår balkong som jag tog innan jag åkte iväg till Barcelona.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar