söndag 4 november 2012

Halloween

Halloween är ett av mina absoluta favorithögtider på året. Man får klä ut sig och vara glad och lycklig utan att någon klagar över det. Har man tur är ju resten av människorna också utklädda, så då är ju dagen fullbordad.
Jag bestämde mig för att ha en egen fest tillsammans med Viktor i vår fantastiska lägenhet.
Anledningen till detta plötsliga initiativ är att vi inte hade råd att åka hem över lovet. Plus att Viktor hade tenta  sista helgen på lovet. Vad hände där liksom?
Jag trodde att högskolar generellt sett brukade försöka tajma lugn period med höstlov, så att folk kunde åka hem samtidigt, men så är tydligen icke fallet. Här lägger de tentorna PÅ höstlovet.
Inte okej.

I alla fall så blev ju halloweenfesten okej! Det var jätteroligt faktiskt.
Jag bjöd in folk från min klass. Det resulterade i att en kom. Hon tog i alla fall med sig sin man, och så var vi fyra. Allt eftersom droppade det in folk från Viktor klass också, och sen var det bara att lära känna personer  n'stuff. Mingla, så att säga. Eller ja haha.
Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, men roligt var de i alla fall! Jag fick klä ut mig och sminka män utan att de klagade. What more to ask for?

Vi avslutade kvällen på en mysig pub för att sedan dra vidare till ett mysigt kebabhak. Fyllekäk är det bästa som finns. Det bästa med att gå ut, är fyllekäket efteråt.

Jag spammar lite bilder på mig själv, men det är min blogg, så det är okej.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar