tisdag 6 november 2012

Chevelle

Idag har varit den längsta dagen i mitt liv, om ändå inte längre än någon annan. Det är bara det att jag har varit så himla trött att allting har känts så fruktansvärt mycket långsammare än det borde.
Att sova är ju ändå ett sätt för kroppen att återhämta sig och lagra ny energi. Detta borde ju på något sätt komma naturligt kan man tycka.
Tyvärr verkar inte min kropp ha fattat det där med att sova riktigt, och när kroppen har svårt för det, så blir det ännu svårare att vakna när det är meningen att man ska göra det. Idag blir det helt enkelt tidigt godnatt, så hoppas jag på att det blir bättre.
Jag är väldigt beroende av sömn, och om jag inte får det rubbas hela mitt system. En aning jobbigt att inse när man har lidit av sömnproblem sen tidig ålder.

Apropå rubriken till det här inlägget så känner jag sug efter att köpa en skiva. Det var mycket länge sen jag kände detta. Jag tycker oftast inte att det finns tillräckligt många bra låtar på en skiva för att vilja köpa hela. Jag vill ju inte betala för en bra låt, när jag dessutom måste lyssna på nio stycken låtar jag inte ens tycker om.

Chevelle är ett band som faller mig i smaken, och jag vill ha ett album med dem! Dock vet jag inte vilket. Det är ju där skon klämmer också. När man inser att man vill ha en skiva måste man välja vilken av skivorna som är mest värda att köpa. Vart har man hittat flest låtar man tycker om?

Jag löser det någon gång. Nu är jag i alla fall så trött att jag faller ihop. Kroppen faller långsamt sönder, för den har ingen energi till att hindra det, så nu ska jag sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar