onsdag 29 augusti 2012

Lägenheten

Nu kommer äntligen lite bilder på lägenheten, och fler kommer det nog att bli så småningom!
Idag hinner och orkar jag blogga, eftersom vi bara går halva dagen på onsdagar. Soft eller vad?
Tyvärr går vi ju en jättelång dag med massor av kemi imorgon istället då, men det får vi ta då. Som tur är verkar naturämnena inte alls lika svåra/jobbiga/tråkiga som jag hade föreställt mig, och tro mig. Jag hade föreställt mig helvetet!
Så om man ser det från det perspektivet så var ju oddsen relativt höga att jag skulle tycka att naturämnena var lättare än jag hade tänkt innan.
Dock har jag ju bara gått en och en halv vecka än så länge, så jag får inte ropa hej än. Vad nu det uttrycket ska betyda. Sa man "hej!" förut när något bra hände? Det skulle låta väldigt dumt om man använde det så nuförtiden, men jag ska inte gå och fördöma någon. Det kanske låter jättebra, bara det att jag inte vet om att jag tycker det!


Våra nya gardiner

Vårt köksbord framför utsikten över havet

Våra tavlor från frankrike

Vår kökshylla med diverse i

Jag tråcklar upp gardiner

Älsklings skrivbord/datorhörna

1 kommentar:

  1. Fint ni får det :D wiii, myspys! Tänk när jag kommer och hälsar på, det blir ju fantastiskt!

    SvaraRadera