fredag 24 augusti 2012

Hem

Ett hem är viktigt, och har alltid varit viktigt för mig. Vart det är spelar ingen större roll, men när jag väl känner mig "hemma" så är det svårt för mig att släppa det.
Jag längtar hem. Jag längtar ganska mycket hem. Jag saknar min säng, mitt hus, min lägenhet, min mamma, min pappa, min familj, mina vänner och allt annat som man kan tänka sig.
Det är ingen "jag får panik ta mig hem"-saknad, utan mer en gnagande saknad som bara finns där någonstans i bakhuvudet.

I helgen ska jag hem och mysa och säga hejdå för andra gången. Jag ska sjunga och försöka träffa så många vänner jag bara kan.
Välkomna mig gärna hem om ni vill!

1 kommentar:

  1. välkommen hem Vännen !..eller säger man Välkommen hem till Hedemora..Karlskrona är ju ditt hem nu för en liten tid av sisådär 3-4 år..som du vet går tid otroligt fort..även om det känns länge idag..Tur att du får komma hem o få lite Hedemora-luft ibland..då känns detnog lättare skall du se..//Kram Irene //

    SvaraRadera