fredag 16 augusti 2013

Sommaren

Denna sommaren har varit min semester oavsett vart jag tillbringat den någonstans. Jag har gjort mycket. Jag har gjort ALLT. Förutom att blogga. Jag tänkte lägga upp lite bilder från sommaren.

Jag har varit på Arlanda, utan att åka någonstans. Jag har hämtat min sambo som har hälsat på och jobbat på posten hela sommaren.

Jag var vid havet på Öland vid solnedgången.

Min studentpresentsorkidée blommade!

Lennart ordnade nice sittplats i solen med skugga.

Jag hälsade på min vän och hennes nya, fantastiskt söta valp.

Mamma fick en ny fosterhund, James, som har mysat med mig!

Viktor skickade mig ett blomogram och en nalle.


Pappa var på semester med oss och han hade med sin nya tjej och hennes dotter.

Lyzanne's hund Ebba var där och låg och sov med mig i skuggan.

Promenad i solnedgången med hundarna och deras tillfälliga mattar.

Kreativ på jobbet.

Pappa och jag tog en minisemester till Karlskrona och åkte ut och tittade på skärgården. Vi såg denna fantastiska katt-övergångsställ-skylt.

Vi åt glass på ett jättemysigt fik vid en bro.

En padda bosatte sig i Lennarts sko.

Jag hade stor fest på midsommar!

Bron där jag och pappa stannade och fikade.

Papps och jag badade i havet.

Jag egofotade mig själv.

Jag gjorde en älgört-saft-mousse-tårta för att fira Viktors födelsedag.

Jag var på fest och gick hem kl. 4 på morgonen.

James låg och sov med mig på min huvudkudde.

Neptuni. Bästa badstället enligt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar