tisdag 21 maj 2013

Linser och filtrade bilder

Jag har köpt linser, och jag har hittat en ny fotoapp, och jag kan bara inte låta bli att lägga spännande filter över samtliga av mina bilder! Det är så enkelt. Man slipper allt tryckande och mixande och funderande över hur mycket eller lite skugga man ska ha, utan man bara trycker på en knapp och funderar över om man gillar det eller inte.

De gulliga små lådorna jag fick linserna i.

De gulliga linsfodralen som jag ska förvara linserna i.

De gulliga små glasburkflaskorna som jag fick linserna i.

De lite läskiga, men ändå rätt coola linserna. Och ja mamma och pappa, jag vet att ni tycker om mina ögon som dem är, men jag lovar. Jag har inte amputerat bort dem och satt i nya, utan det är linser som sitter över.

Sommar sommar sommar! Lalala lala lala. Bräkne-Hobys näringsfattiga sjö. Eller en av dem kanske jag ska säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar