måndag 25 februari 2013

Bilder

De senaste dagarna/veckan i Hedemora och sen hem igen får sammanfattas av några bilder. Är det för att jag är för lat för att skriva, tänker du då. Svaret är, föga förvånande, ja. Jag är lat av naturen, och har just nu en spännande stickning att hålla på med så länge. Att sticka är riktigt kul! Att se att man åstadkommer något vackert är ju jätteuppfriskande.
Bilderna är inte i ordning, men det är min konstnärliga själ som tycker att det känns bäst på det sättet. Eller så orkade jag inte fixa till det bara, men vi kan ju säga att det var min konstnärliga själ.

Jag tänker också tacka Kajsa för den goda maten och det trevliga sällskapet i fredags. Hon blev inte med på någon bild, så då får det duga med text. Tack Kajjs!

Hemkommen på kvällen efter en jättemysig kväll hemma hos Karin och Jacob. Det blev Karins thaimat, spel och mycket prat.

Pappas vackra kandelabrar (tror jag att det heter).

Trött matte och Kasper på kvällskvisten.

Är han stilig, eller är han stilig!?

Vi firade min mormor på födelsedagen med vackra tulpaner.

Älskling och Kasper myser.

Pappa bjöd på semla! Ser det inte jättegott ut? Det var det också. Jag vet, för jag åt den.

Vår lampa. Se så vacker den är!

Pappas nya kamin. 

Junior är lite ensam när Viktor bara myser med Kasper.

Min påbörjade socka. Lär ju ta några månader att bli färdig, men det är det värt. Garnet är så fint att jag blir gråtfärdig. På ett bra sätt alltså.

Dags att uppdatera min plånbok. Denna orangea skönhet får ta över mina kontokort och kontanter.

Mina teknikföräldrar sitter i vår soffa med dator och iPad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar