onsdag 30 maj 2012

Header

Inkscape är min bästa vän!
Bästa... gratisprogrammet... ever! Älskar vector tills döden skiljer oss åt. Eller tills jag helt enkelt har tröttnat.
För alla som vill testa på det så tycker jag att ni alla ska göra det. Väldigt enkelt program, som till och med jag kunde lära mig helt på egen hand, trots att jag oftast inte förstår mig på sådana program för fem öre.
Photoshop, till exempel, är så förvirrande för mig. Jag kan verkligen inte, och tro mig, jag har försökt!

Jag har haft photoshop i skolan, jag har kollat på filmer på youtube och jag har läst fotobloggar, där de visar steg för steg hur man ska göra, och jag fattar verkligen inte hur jag ska kunna komma ihåg så många steg.
Jag är avundsjuk på er alla människor som förstår er på photoshop, och till och med verkar tycka att det är enkelt. Ni har en talang kära medmänniskor.

Jag får förlita mig på min inkscape-talang helt enkelt. *tummen upp*
(som ni ser så har jag klippt bilden till headern, så det är därför det inte ser riktigt ordentligt ut nere i kanten)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar